5 Ocak 2016 Salı

Bakıcı olayında ilk izlenimim-1

Bu bakıcı işi neymiş arkadaşım!!!
Daha önce hiç bakıcı mülakatı yapmadım, aslında biri başlayacaktı tanıdık da olduğu için çok sıkıştırmalı bir görüşmemiz olmamıştı amma velakin kendisine şuanda ulaşılamıyor, sinyal sesinden sonra mesaj bırakabilirsiniz moduna geçti teyzem, mesajlarım bir tek tik hem de silik tik a dostlar!!!
Neyse hummalı bir bakıcı bulma çalışması başladı, önceleri çekingendim önceleri dediğim sanırım 36 saat oldu oooo hemen kavradım olayı; onların aksanında bendeki soruları ucu bucağı yok! Hatta boşuna zaman kaybetmeyelim diye whatsup'tan görüşme bile yapmaya başladım…Önce foto, sonra sigara var mı? ne durumdasın burada anlatıcının söylemek istediği kaçak mısın göçek misin? kaçak işe girmem çünkü:) Valla dolarlar havada uçuşuyor sanki çocuğu olup bakıcı almak durumunda kalan insanların insanlarımızın arka odada para basma makinesi var?!
Bu nasıl paralar yahu demeden geçemeyeceğim, eee yemek yapabiliyor musun? E biraz!! E biraz da o kadarını ben de yapabiliyorum!!
Hatta bugün görüştüğüm abla çok da iyi insana benziyordu sağolsun bana dedi ki, "bak kızım kimi alırsan al mutlaka kamera sistemi kur" sen beni ne sandın teyzeeem!! Zaten o sistem kurulalı 1 ay oldu!! Ben ekstra istediklerimi de söyledim, hatta….
Kaçak olmayacaksın hak hukuk neyse odur!
Sigara içilmeyecek
Çocuğun yanında telefonla konuşulmayacak
Eller sürekli yıkanacak
Haaa buarada işe başlamadan 1 gün önce tarihli kan testi istiyorum ( Hepatit a,b,c, HIV, genel tarama )
Her yurt dışına çıkıp girdikten sonra aynı testin tekrarını isterim
Öncelik Mira tabiki,
Ütü mütü farketmez 5 günde 1 de yapsan önemli değil,
Ben anlattıkça kadın dinledi, e haklısın dedi…sonunda anlayan biri çıktı kardeşim..
Şimdi bunları çok abartı bulanlara söyliyim; siz bi işe girerken kendi ülkenizde ; istemiyorlar mı savcılıktan temiz kağıdı bile..e bunlar da benim hakkım…Sonuçta bizle yaşayacak…
Ayrıca ben şu izin parasını anlamadım, mesela ben işe girdim, hayatımda fazla mesai yol parası aldığım işim hiç olmadı ama diyelim ki alan arkadaşlar var, ülkemizin böyle güzide şirketlerinde çalışan…
Hafta sonu tatilleri için para alıyor muyuz?, musunuz?, musun?
Hadi buna herkes tamam demiş tabiki biz de tamam diyeceğiz,…
Ama huyu huyuma suyu suyuma isteklerime fal taşı Özbek gözüyle bakmayacak bir teyze arıyorum; çok mu yani!!!
Bu süreçte benle aynı süreçten tüm dostlarıma arkadaşlarıma selam eder, allah kolaylık versin derim…
Sevgiler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder