3 Aralık 2015 Perşembe

Dost Yazar: Neslihan Demir Güler

Daha önce bahsetmiştim, zaman zaman, anne olan arkadaşlarım içinden ne geliyorsa, yaşadıklarından mini mini yazacaklar diye…İşte ilk dost yazarım; can arkadaşım Neslihan…Kendisi mükemmel bir anne, mükemmel bir kariyere sahip, ayrıca çok ama çok güzel bir kadın, ve deeee tam tam süpper bir dost…Zeynep mi? O tam bir prenses, tam bir süslü, zeki, güzel, çalışkan ve iyi kalpli, temiz hem de arkadaşım…:)

Teşekkürler Neslihan'ım...

RE: SorularKime: Neslihan Demir 





Herkese merhaba öncelikle canım arkadaşım Esra'nın çıktığı bu yeni yolculukta ona başarılar dileyerek başlamak istiyorum yazıma. Hamilelik doğum ve bu dönemdeki komik hikayelerimi anlatmak isterim sizlere bildiğiniz gibi (belki de bilmiyorsunuzdur) ben profesyonel voleybolcuyum ve hayatımı bu spordan kazanıyorum 2006 yılında Kanarya adalarında bulunan Tenerife takımına transfer oldum başarılı bir sezonun ardından 2. Sezon hazırlıklarının başladığı dönemde fiziksel olarak kendimde bir takım değişiklikler hissettim, mesela yıllardır süre gelen diz ağrılarım beni her zaman rahatsız eden belimdeki ufak rahatsızlık bir anda kayboluverdi ilk başlarda buna pek anlam veremedim dedim ki herhalde çok iyi çalışıyorum zayıf kaslarımda kuvvetlendiyse ağrılarım geçmiştir :)) Ancak bir gün 3-2 biten yorucu ve stresli bir maçtan sonra kendimi hala enerjik hissediyordum ve durdum dedimki bu hiç normal değil bende birşeyler var, bir arkadaşıma söyledim çok enerjiğim napıcam bilmiyorum dedim o da dedi ki merak etme geçer:)) ve ben bu enerji dolu halimle antremanlarıma devam ettim ve farkkettim ki gecikmiştim yoksa aklıma gelmeyen başıma mı geliyodu? Hemen gidip hamilelik testi aldım ve ilk testte pozitif çıktı yo yo olamaz diyip on tane daha test yaptıktan sonra emin oldum sezon başlamıştı napıcaktım hemen doktora gittim doktorumda 6 haftalık hamile olduğumu onayladı sezon başlamıştı napıcaktım aslında karar vermem uzun sürmedi ben bu bebeği istiyordum doktoruma danıştım daha ne kadar oynayabilirim diye doktorum gerekli kontrolleri yaptıktan sonra bence 4 aylık olana kadar oynayabilirsin dedi be bende tam tamına 4 aylık olana kadar oynadım. Daha sonrasında çok rahat bir hamilelik geçirdim ta ki 9 aylık hamileyken ip atlamaya karar verene kadar hangi akla hizmet ip atladım bilmiyorum ama o an çok eğlenceli gelmişti :)) Ve tabiki kesem yırtıldı ve doğum başladı apar topar hastaneye gittik ve bir gece hastanede kaldıktan sonra ertesi gün suni sancıyla doğumu başlattılar aslında çok kolay bir doğumdu hala dün gibi hatırlıyorum 10-06-08 günü 23:15'te doğumhaneye girdim ve 23:21'de kızım Zeynep'i kucağıma almıştım

Ayrıcaaa Neslihan'ı biraz zorlayıp ilk'ler cevaplarımı da aldım…

Zeynep ilk ne zaman konuştu ve ne dedi?
11 aylıkken konuştu, anna dedi. Biz onu anne olarak kabul ettik.

Ne zaman yürüdü?
10 aylıkken yürüdü. 

İlk yemeği neydi?
Buğdaylı yayla çorbası

Birlikte gittiğiniz ilk sinema filmi ya da oyun?
ilk Barbie filmine gitmiştik.

İlk seçtiği kıyafeti hatırlıyor musun?
Çingene pembesi bir tütüydü.

İlk oyuncağı neydi?
Diş kaşıma oyuncağı

Ya 2.çocuk?
İstiyorum…

Benden not: umarım 3.de olur…:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder